maandag 21 december 2015

Van keizer tot kroeltroel


Hier is 'ie dan, mijn eerste boek, uitgegeven door mijn eigen uitgeverij TH83. Sybylle's boekhandel heeft precies 1 boek in het schap liggen: Van keizer tot kroeltroel
Na bijna drie jaar schrijven, schrappen, schuiven, researchen, gummen, darlings killen, uithuilen en opnieuw beginnen is hét rodekattenboek dan eindelijk een feit.


Het boek is te koop via bolcom, zodat ik lezers in heel Nederland en België kan bereiken. Want kattenfans zitten echt overal: van Pieterburen in Noord-Groningen tot Hemiksem onder Antwerpen.



De eerste reacties zijn heel goed en positief. Dat is belangrijk, want de verkoop van het boek moet het ook van mond-tot-mondreclame en free publicity hebben. Een selectie:

'Een prachtig boek.'
'Heerlijk om te lezen.'
'KeiCoolTof boek.'
'Met een lach en traan in één ruk uitgelezen.'

*bloos*

Ook fijn: de twee boekhandels in mijn woonplaats Noordwijk die het boek ook verkopen, belden me binnen een week dat ze door de voorraad heen waren. Of ik nog 10 exemplaren kon brengen. Tuurlijk! 'Een fantastisch boek', zei de boekverkoper, toen ik de stapel kwam brengen.

*bloos

Je kunt het boek hier bestellen.  

Sybylle

PS: Van keizer tot kroeltroel is niet echt mijn eerste boek. Mijn allereerste boek schreef ik in 2014 over 75 jaar farmacie in Noordwijk. Dat kun je hier doorbladeren.

21 december 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten